Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Comment la publicité, activité encore balbutiante vers 1900, devient-elle en quelques décennies une profession disposant de son propre pavillon à l'Exposition internationale des arts et des techniques dans la vie moderne de Paris en 1937 ? Comment s'organisent les publicitaires, sur quelles autres professions prennent-ils modèle ? Quelle est la nature de leurs relations avec les milieux d'affaires, les « rationalisateurs » ou les affichistes ? Comment répondent-ils aux critiques de la publicité murale qui envahit les murs ? Analysant les pratiques collectives des publicitaires et l'apparition de nouvelles techniques commerciales dans la première moitié du xxe siècle, Marie-Emmanuelle Chessel montre comment publicitaires, industriels, commerçants, affichistes, voire détracteurs, participent, parfois de manière conflictuelle, à l'invention de la publicité moderne. Cet ouvrage nous fait voyager dans une France en mutation, confrontée aux valeurs naissantes liées à l'arrivée de la société de consommation.
Economic history --- publicité --- réclame --- grands magasins --- Exposition internationale
Choose an application
754.1 --- creativiteit --- grafische vormgeving --- ontwerpmethodiek --- reclame --- grafische vormgeving, reclame, verzameling --- Reclame --- Creativiteit --- Casestudies --- Reclamecampagnes --- Advertising. Public relations --- Graphic arts --- advertising --- reclamevormgeving --- reclamecampagnes --- 693 Handelsreclame --- 369.4 --- communicatie --- Casestudy --- Reclamecampagne --- Musiceren --- communication design
Choose an application
De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Deze evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijke concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Tijdens het komende decennium zal duidelijk worden dat de meest succesvolle merken door Conversation Managers beheerd worden. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van Conversation Management. U vindt er tal van handige onlinetools die u helpen in uw nieuwe job : de Conversation Manager. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijftaan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. (Bron: covertekst)
Marketing --- Marketing en internet. --- Strategieën. --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- adverteren --- consumentenmarketing --- consumentengedrag --- reclame --- e-business --- Mass communications --- marketing --- marketingplan --- online marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- Consumentengedrag --- Reclame --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren social networking --- 369.4 --- 659.1 --- conversation management --- marketingstrategie --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Management --- Business enterprises --- Computer networks --- Internet advertising --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- departement Algemeen 10 --- communicatiewijze --- 366 consumentenaangelegenheden --- 658.8 marketing --- 693 Handelsreclame --- 65 management --- 658.8 branding --- e-marketing --- marketingstrategieën --- 369.1 --- 658.811 --- 658.81.5 --- 658.811 Sales management --- Sales management --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Reclame. Advertising. Merchandising
Choose an application
Company law. Associations --- Belgium --- BE / Belgium - België - Belgique --- 650 --- 659 --- België --- mecenaat --- politique de l'entreprise --- 347.7 --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Reclame - Public relations. --- mecenat --- ondernemingsbeleid --- Vennootschapsrecht. Verenigingsrecht --- Conferences - Meetings --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Corporations --- Charitable contributions --- Congresses --- Industry --- Social aspects --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations
Choose an application
Sociology of cultural policy --- anno 1900-1999 --- Flanders --- Advertising --- Milk consumption --- Milk --- melk --- reclame --- kind --- jaren 1960 --- C5 --- cultuurgeschiedenis (x) --- voeding --- 637.1 zuivel --- 637.1 melk --- 658.8 marketing --- 658.82 promotie --- 93 geschiedenis --- Maatschappelijke organisaties en maatschappelijk leven --- History --- Exhibitions --- kind. --- melk. --- reclame. --- jaren 1960.
Choose an application
In deze online-gids vindt u naast het overzicht van de beroepsassociaties en de ranking van de agencies en advertisers ook de adresgegevens van bedrijven op de Belgische reclamemarkt. Naast deze datagegevens kunt u het creatieve werk en de bedrijfspresentaties van een aantal bureaus raadplegen.
reclamebureaus --- illustratieve vormgeving --- Advertising. Public relations --- reclamevormgeving --- Graphic arts --- grafische vormgeving --- graphic design --- Adresboeken --- Annuaires --- Jaarboeken --- Livres d'adresses --- Publicité --- Reclame --- 058 --- 659 --- 76 --- 659.1 --- 369.4 --- België --- reclame --- (058.7) --- abonnementen --- adresboeken --- communicatie --- marketing --- public relations --- Communicatie-bureaus (reclamebureaus) --- 659.1 )* PUBLICITEIT - RECLAME --- Human Resource Management --- promotiebureau --- public relations agencies --- sponsoring --- telemarketing --- Marketing ; adressen --- Jaarboeken. Adresboeken --- Publicity. Information work. Public relations --- Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst --- Publicity. Advertising --- Adresboeken. Beroepenlijsten. Fabrikantenlijsten. --- Yearbooks --- 659.1 Publicity. Advertising --- 76 Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- advertising --- Adresboeken. Beroepenlijsten. Fabrikantenlijsten --- MAD-faculty 14 --- adverteren --- 76 Graphic arts. Graphics --- Graphic arts. Graphics --- communication design
Choose an application
Iedereen wordt geboren met scheppingsdrang. Guillaume Van der Stighelen legt uit waarom velen die creativiteit vervolgens kwijtraken en hoe we deze kunnen terugvinden. Iedereen wordt met scheppingsdrang geboren, en als kind zijn we verrukt over onze eigen creaties. Maar we geraken vervreemd van onze eigen creativiteit. De enkelingen die wel creatief zijn, worden in onze hedendaagse maatschappij als bijzonder beschouwd, en vaak geadoreerd. Hoe komt dat ? Waarom zijn zo weinigen onder ons creatief, en vanwaar die belangstelling ? Guillaume Van der Stighelen staat even stil bij deze vragen, maar geeft vooral praktische oefeningen. Deze oefeningen vormen geen handleiding om sneller en vaker ideeën te krijgen; wel helpen ze je om iemand te worden die de creativiteit van je hersenen als aangenaam ervaren.Bron : http://www.uitgeverijluster.be
creativiteit --- creativity --- Industrial psychology --- Creatief vermogen --- Creatieve vermogens --- Creative ability --- Créativité --- Pouvoir créatif --- Scheppingsdrang --- Scheppingsvermogen --- Créativité Creativiteit --- 005.22 --- 159.954.4 --- creatief denken --- Creativiteit --- managementmethoden en technieken --- Reclame --- Créatique --- Esprit créatif --- Invention (Psychologie) --- Bedrijfspsychologie --- toegepaste psychologie --- Musiceren
Choose an application
kleurenleer --- kunst --- 7.017 --- licht en kleur(en) in de kunst --- kleuren --- Tom Fraser, Adam Banks --- schilderkunst --- kleur --- pigmenten --- interieurvormgeving --- design --- film --- fotografie --- computers --- architectuur --- grafische vormgeving --- reclame --- Optics. Quantum optics --- Aesthetics of art --- colors [hues or tints] --- kleurgebruik
Choose an application
Een uitgave ter gelegenheid van de tentoonstellling Komt dat zien !, 3de Triënnale voor Vormgeving en Reclame in het Designmuseum Gent van 15 december 2001 tot en met 24 februari 2002
reclame --- Reclame. --- Vormgeving. --- advertising art --- triënnale voor vormgeving --- industrial design --- Product strategy --- Architecture --- Economic policy and planning (general) --- design [discipline] --- Art --- reclamebureaus --- advertising --- Advertising. Public relations --- advertenties --- Graphic arts --- reclamevormgeving --- advertisements --- 655.262 <493> --- 769.91 <493> --- 766:659.12 --- 766 <493> --- #VCV monografie gratis 2004 --- (069) --- 766.01 --- 766.039 --- Grafische vormgeving ; reclame ; affiches ; 2000-2001 --- Reclamekunst ; België --- Tentoonstellingscatalogi ; Gent ; Design Museum --- Triënnale voor vormgeving in Vlaanderen --- 766.036 --- België --- affiches --- grafiek --- grafische- en reclamevormgeving --- illustraties --- posters --- reclamegrafiek --- 745 --- communicatie --- design --- grafische vormgeving --- reclamedesign --- 754.1 --- Daenens, Lieve --- Mortier, Jens --- Oosterlinck, Christian --- Smets, Francis --- Thito, Philippe --- Valcke, Johan --- Van der Plaetsen, Michèle --- Walraff, Jean-Luc --- tentoonstellingen --- triënnale voor vormgeving in Vlaanderen --- 766 <493> Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek--België --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek--België --- 766:659.12 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Concept and design in advertising --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Concept and design in advertising --- 769.91 <493> Prentenverzamelingen: affiches; posters; uithangborden--België --- Prentenverzamelingen: affiches; posters; uithangborden--België --- Boekdesign--algemeen--België --- (Musea. Collecties) --- Gebruiksgrafiek ; theorie, filosofie, esthetica --- Gebruiksgrafiek ; 2000 - 2050 --- CAD, design en industriële vormgeving --- grafische vormgeving, reclame, verzameling --- Exhibitions --- Contains audio-visual material --- Reclame --- Grafische vormgeving --- Design --- Reclamecampagnes --- Creativiteit --- Reclamecampagne --- Musiceren --- 766.31.038(493) --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; geschiedenis ; 1950-2000 (België) --- communication design
Choose an application
Dit boek is een praktische leidraad voor de voorbereiding, de implementatie en de debriefing van een (internationaal) congres. De case is gebaseerd op het European symposium - Clinical imaging and networking gehouden in Mortsel.
Congressen --- Organisatie. --- projectplanning --- Didactics of social education --- Organization theory --- internationale communicatie --- projectmanagement --- internationale marketing --- evenementen marketing --- Mass communications --- congressen; organisatie --- #KVHA:Congresorganisatie --- #KVHA:Correspondentie --- #KVHA:Organisatieopdrachten --- congressen --- congresmarkt --- congresorganisatie --- meetingsector --- congrestoerisme --- 379.851.48 --- AA / International- internationaal --- 659 --- 650 --- NBB congres --- 061.3 --- 375.9 --- Accreditering --- Affiches --- Congres --- Correspondentie --- Debat --- Hand-outs --- Hoorzitting --- Onthaal --- Paneldiscussie --- Programma --- Symposium --- Taakverdeling --- Tijdschema --- 651 )* KANTOORBEHEER --- medische congressen --- organisatieleer --- organiseren --- correspondentie --- organisatie --- Congressen : organisatie --- evenementen --- Congressen ; organisatie --- Congressen: organisatie --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- congrestoerisme, incentive reizen, zakenreizen en citytrips --- Reclame - Public relations --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Verkeerseconomie - Toerisme ; overige onderwerpen --- Exposeren --- Evenementiële communicatie --- Evenementen --- Beurzen (tentoonstellingen) --- Expositie --- Evenement --- Jaarbeurs
Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|